Element Studio mukana Kotona kotimaista -kampanjassa

Element Studio mukana Kotona kotimaista -kampanjassa

Kotona kotimaista -kampanjan tavoitteena on saada ihmiset ostamaan suomalaisia tuotteita sekä palveluita ja nauttimaan niistä kotona tänään, 27.3. perjantaina. Hetkenä, kun meidät suomalaiset on ohjeistettu jäämään kotisohville.

Kampanjan ajatus on ihana – Miksi emme ottaisi kaikkea parasta irti siitä, että olemme nyt pysähtyneet kotiin? Suomalaiset pienyritykset taistelevat nyt selvitäkseen yli koronan aiheuttamista haasteista. Niiden palveluiden käyttäminen  on tärkeämpää kuin koskaan. Meillä jokaisella on mahdollisuus omilla  teoilla vaikuttaa siihen, että jatkossakin, kaiken nyt tapahtuvan jälkeen, suomalaiset palvelut ja tuotteet ovat ilahduttamassa ja helpottamassa elämäämme. Ja jokainen pienikin ostos auttaa! Siksi  me täällä Element Studiolla kannustamme kaikkia valitsemaan kotimaista tänään ja mielellään tästä eteenkin päin.

Tästä kampanjasta voi olla ylpeä myös siksi, että sen on saanut aikaan kuopiolaiset yrittäjät apujoukkoineen! Paikallisen indie panimomme RPS Brewingin puuhamiehet Samuli Huuhtanen ja Janne Seppälä käynnistivät kampanjan valmistelut vain reilu viikko sitten. He saivat tapahtuman tueksi nipun suomalaisia julkisuuden henkilöitä ja korvaamatonta apua esimerkiksi Oddy inc:n ammattilaisilta. Meillä jokaisella todella on mahdollisuus vaikuttamiseen – Yhden ihmisen ideasta on tämäkin tapahtuma levinnyt vain hetkessä niin, että mukana on jo yli 1300 yritystä ja toivottavasti hurja määrä meitä kuluttajia.

Kotona kotimaista -kampanjan  ajatuksena on, että meistä jokainen jakaisi kuvia ja tunnelmia omasta päivästään kotona tunnisteella #kotonakotimaista. Helppoa, eikö vain!

Tässä vielä yksinkertaiset ohjeet osallistumiseen:

  1. Etsi Facebookista, Instagramista, Twitteristä Kotona Kotimaista. Tykkää tai seuraa sekä ilmoita itsesi tapahtumaan perjantaina.
  2. Suosi kotimaista siinä rajoissa kuin voit ja jaa se omille lähimmilesi. Liitä ainakin myyjän tai palvelun tarjoajan tunnisteet sekä halutessasi tunniste #kotonakotimaista
  3. Ilmoita tai pyydä omasi / tuttavasi yritys, sen tuote tai palvelu osoitteessa: www.kotonakotimaista.fi
  4. Tee tätä jatkossakin.

TUE – TEE – JAA 27.03.2020

Me Element Studiolla halusimme ehdottomasti olla mukana. Ilmoitimme yrityksemme heti mukaan kampanjaan. Jotta voisimme auttaa ihmisiä voimaan hyvin myös kotona, lisäsimme verkkokauppaamme ohjatun liikunnan online -palvelut. Tuote on myynnissä Kotona kotimaista- kampanjan kunniaksi etuhintaan ja vain viikon ajan (palvelu käytössä kuukauden ajan). Striimaamme meillä Element Studiolla normaalisti tarjottavia ohjattuja tunteja kotitreeneiksi. Tarjolla on mukavasti sekä hikitreeniä että sitä, mitä me parhaiten osataan – pilatesta ja muuta kehonhuoltoa.

Pysytään siis liikkeessä, terveenä ja suositaan suomalaista – Tänään ja jatkossa!